Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

söndag 17 juni 2012

Vinst



Jag var med i Krajas (tryck på namnet så kommer du dit) tävling som hon haft på sin blogg. Jag hade turen att vinna en tunika. Maria har sydd denna tunika helt i återbruk . Det gillas!
Kolla in på hennes sida. Hon är en riktig inspiratör och idespruta. Tack Maria för vinsten. Så himla kul att vinna!

2 kommentarer:

  1. Den är supersöt vinsten din!:)
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för alla de fina orden!
    Så glad att du gillar den!
    I juli blir det loppis hos mig, kommer bla att rea ut alla mina sydda Krajaplagg om du är sugen på ngt fler. ;)

    SvaraRadera