Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

fredag 14 september 2012

Härliga fredag

Det är något visst med fredagar. Speciellt fredagar när man vet att man inte har något inbokat på helgen. Man e fri att göra det man vill! En härlig känsla.

Grabbarna i huset jagar älg så är det jag och Thure som får mysa till det. Och mysa det kan Thure redan, han e med mig på jobbet i dag och ligger och sover så gott under min jacka.

Nu ska jag ta itu med min pappershög här på kontoret innan vi svänger hemöver.
Trevlig helg på er.//   Malin och Thure

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilken gullig gosigos.....Mys på ma "hunrackarn", å ha de gott! Kramis / Grannkaringa

    SvaraRadera