Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

onsdag 14 oktober 2015

Energi




Det här med att hämta/tanka energi. Det kan ju se så olika ut. Jag hämtar min energi när jag har varit ut på en joggingrunda. Jag tankar även på annat håll såsom loppisturer med mina vänner, en promenad i skogen eller en mysfika med mina barn. Det viktigaste är ATT man tankar. Inte hur. 
Denna vecka måste jag fylla på mina depåer då föregående vecka var körig och jag var hemma en kväll på hela veckan. 
Så denna vecka har jag hittills joggat, myst och varit på skogspromenad. 
Vad gör du för att tanka energi? 
Ha en fin kväll//M 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar