Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

torsdag 27 oktober 2011

frånvaro

Jag har varit lite dålig att uppdatera på slutet. men man kan ju bara bli bättre:-) Men inte just i dag. Är på väg mot staden och ska hjälpa min dotter att flytta. Ha en fin fredag!






 Härliga höst säger jag och jublar för varje dag som snön inte har kommit.
Katten Brorsan håller med!

4 kommentarer:

  1. Spontankikade förbi dit kontor idag i hopp om lunchsällskap när jag var "på byn", men dörren stäng och låst och ingen du... Provar på nytt en annan dag! :)
    Hoppas allt är bra!
    /Krajamaria

    SvaraRadera
  2. Nå tänk je dä.... man je vill att snön ske komma så de vål litte jösar... fin bild på prästholmen! Ha de gott i mårskran! Kram/grannkaringa

    SvaraRadera
  3. Nytt försök idag att tigga till mig en kopp kaffe på ditt kontor... :(
    /Krajamaria

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Malin :)
    Det är super spännande att vänta bebis nummer två. Kommer bli så roligt, speciellt för mattis att få ett syskon att busa runt med på dagarna. Mamman är ju inte alltid så rolig ;) Kramar !

    SvaraRadera