Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

måndag 13 februari 2012

det hänger på håret

Har man som mig ett hår som liknar svinto måste man pröva olika hårprodukter hit och andra produkter dit. Med silicon utan silicon osv för att äntligen hitta något som känns bra. Har man lockigt hår så e det svårt att hitta rätt produkt som passar just för mig (nu pratar jag utifrån mig själv, andra "pudlar" kanske inte tycker samma sak) Jag har en syster som är frisör, en skicklig sån måste jag säga då inte vem som helst får komma nära mitt "barr" med sax. Hon predikar ofta att man inte ska köpa billiga produkter i mataffärer utan köpa av utbildade frisörer så du får rätt produkter för just ditt hår.
Det har hon rätt i och det har jag gjort. Men nu  måste jag be om förlåtelse syrran för nu jäklars har jag hitta något som känns grett!!!!

Doves balsam oil care. Jag är kär!! Å kärleken denna gång är billig: ca 45:-
Det roliga är att jag nog aldrig hade prövat detta om jag inte var en sk buzzare som får hem saker att testa. Kolla in http://www.buzzador.com/ Där kan du själv anmäla dig om du vill bli buzzare och prata med andra om produkten.

1 kommentar:

  1. Jodå, alla kläder jag sytt som fortfarande är till salu kommer med på lördag! Kanske du hittar ett unikt plagg du gillar?

    SvaraRadera