Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

torsdag 17 maj 2012

Min stickade kjol

Har lovat en vänninna att lägga in en bild på min stickade kjol. Den är så skön att ha på sig ute nu innan det blir riktigt varmt. Kjolen är faktiskt en halskrage som jag använder på "fel sätt" Men det tycker jag funkar bra ändå:-) 




Skön om "rava" då det är kallt ute

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Vilken härlig kjol, behövs verkligen idag. Jag har inte gjort många knop...tur det finns bra böcker!
    Du är så Välkommen på gårdsloppisen, som blir den 1 juli. Kommer blogga om det i helgen.
    Ha en bra Kristi himmelsfärds dag!
    /madelene

    SvaraRadera