Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

torsdag 17 maj 2012

Snart kan man plantera ute


Men ännu är det ett tag kvar. Då det var -1 härom natten. Men den som väntar på något gott. 

I dag är det regnigt och tråkigt väder så J och jag passade på att åka på en shoppingtur och införskaffa lite grejer. Är det fler än jag som "tappar" lusten och blir hängig när det är sånt tråk-väder. Jag vill mest ligga under filten och mysa och läsa en bok. Hoppas och tror att det blir bättre bara solen kikar fram! Nu ska jag ta mig i kragen och göra lite middag. 
Ha en fin torsdagskväll




Lavendeln får stå ute när solen skiner



Stockrosorna växer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar