Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

fredag 5 oktober 2012

Att rensa huvudet

När det blir "tomt i mitt huvud" brukar jag ta en promenad och rensa huvudet. Det finns så mycket vackert i naturen och alldeles framför oss som man inte alltid ser. Det finns ju där och det är så lätt att ta allt det vackra för givet.
Hösten är min favorit tid på året och jag älskar alla dessa färger och det härliga vädret. Jag hoppas idet får vara höst utan snö ett bra tag till. För snön den brukar vi ju få i vilket fall. Det är väl något som vi som bor i Norrland med säkerhet vet! Alla årstider har sin tjusning i och för sig. Det gäller ju bara att fånga ögonblicket i vardagen och inte ta det förgivet. Njut av stunden just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar