Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

fredag 19 augusti 2011

Fixardag

Efter en kväll/natt med migrän vaknar jag till en "murrig" lördag. Men vad gör väl det när man jobbar inomhus. I dag ska jag måla en massa lister till både golv och tak, passbitar till fönstret i hallen osv.  Snart är vi färdiga med "etapp ett" Å vi är så nöjda.
Jag har oxå knåpat i hop ett skåp av ett gammalt fönster (bild kommer när det sitter på väggen)
Nu ska jag ta en kopp morgonkaffe med min gubbe, som är morgonpigg och varit vaken och fixat i flera timmar redan
Måste ju visa våran fina kaffemaskin som vi köpt. Den maler kaffebönorna direkt å kaffet blir så gott. Ett väldans bra inköp om ni frågar oss.
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Ser mycket fram att få se skåpet av fönstret! har ett sådant i huvudet själv...

    SvaraRadera