Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

tisdag 26 april 2011

vintage stories




God kväll på er alla.
Ja nu har påsken varit för i år och nu är det ett helt år kvar till nästa gång. Jag har haft en jättefin påskhelg tillsammans med mina nära och kära. Tack allihopa för det.
Sitter och tittar på Kapp-Ahls hemsida. Jag är lite svag för deras serie Vintage Stories. Fina kläder till bra priser och härligt somriga. Får ta mig en tur in t staden och kolla lite närmare på dessa skönheter. Nu väntar sängen för i morgon är det jobbardag. sov gott/ M

3 kommentarer:

  1. Jädrigt snyggt,alltså,fräscht med vitt, nu när man fått litte sol...../Brita

    SvaraRadera
  2. Hallå:)...Dom kläderna är jättefina för att inte tala om dom för dom mindre. Mina små vita ljuslyktor är från Sia och det skulle inte förvåna mig om dom finns kvar. Ha det gott/ Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Tack! Det var min födelsedag som firades.
    Tjusiga kläder du hittat på nätet!

    SvaraRadera