Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

lördag 30 april 2011

nitar & läder



I går tog jag, min vän M och hennes dotter L en tripp till "Flata". Där finns ju favvis butiken JOJO. Jojo är inrednings- och presentbutiken med det lilla extra. Här finns produkter i alla prisklasser, till hela familjen.
Där finns även en caféhörna där man kan sätta dig ner en stund och njuta av alla fina grejer och väldans gott fika. Månika och Marielle som jobbar där är så trevliga. Man är alltid varm i hjärtat när man lämnar jojo.
Gårdagens inköp blev snabbt min nya favorit. Ett rött skinnarmband med nitar från lotta design. Är inte så mycket för nitar annars men detta var ju jättefint. Måste åka och köpa ett vitt med.. Så snyggt när man fått lite färg på sina bleka armar.
Kolla in jojo:s hemsida:  http://www.jojo-inredning.se/
Nu ska jag ut på bron och dricka morgon the. Ha en fin valborg.

1 kommentar:

  1. Den där butiken i Strömsund måste jag bara besöka någon gång! Ser mkt mysig ut! :)
    Nu har jag låst upp affären så alla kan kika. Glömde visst det! Tack för att du sa till! :
    Kommer påfyllning med fler saker så snart jag hinner...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera