Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

onsdag 4 maj 2011

äppeldoft

Sommarlängtan!
Sitter i soffan mätt och belåten. Jag och sambon har ätit en god räkröra t kvällsfika. Gott-gott-i-gott-gott (en gammal reklamjingel från karlshamn mejerier) Sverige spelar hockey på tv men det intresserar inte mig i kväll. Jag tittar runt på trevliga bloggar och roliga pysselsidor. Det finns så mycket tips, inspiration och ideer att hämta.
Också längtar jag efter lite värme. Finns det något bättre än att få sitta ute på altanen och läsa och dricka the på kvällarna. Det är ju så skönt. Härliga tider framför att se framemot.
Nu ska jag krypa t kojs. I morgon har jag två möten inplanerade men först ska jag passa på att besöka sydilla.no som har öppnat butik i staden. Spännande. Ha en fortsatt trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!:)
    Ja, nu längtar man verkligen efter sommaren!
    Ha en bra dag!
    Kram/Marie

    SvaraRadera