Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

lördag 2 april 2011

härliga färger

I syrummet i kväll har det blivit nya mössor och portmonäer. Väskan på bilden har jag också gjort i dag. Det fina tyget har jag fått av grannen. Det har varit gardiner i hennes barndomshem. Så härliga färger. Gjorde väskan så stor att man kan stoppa ner en pärm i den.
Nu ska jag dippa lite grönsaker och mysa. I morgon ska jag på kalas då min mamma fyller år. Ha en fin kväll ni med.
(Tack M för en trevlig dag med många skratt)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Som je skrev förut blev väskan jättefin...du få ta å säle litte snart!
    Ha en bra dag och hälsa mor!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en härligt vårglad väska! Måste ta tag i mina planer för att sy en väska också. Man vill ju ha något nytt nu när våren stundar. Ska bara ta och bli frisk först...

    SvaraRadera