Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

fredag 25 mars 2011

Efter en dag med skolbarnen i ett snöblåsigt Duved var det skönt att komma hem äta, duscha, tända ljus och krypa ner i soffan och fredagsmysa. Det är verkligen fredagens höjdpunkt, då börjar ju laddningen inför helgen.
I morgon ska jag åka till grannbyn på må-bra-mässa. En mässa med bla Paolo Roberto som föreläsare.
Sen ska jag fortsätta med en del projekt i syrummet. Det gillas:-)
Undrar en sak: på räknaren står det att 290 st har läst min blogg. Vilka är ni? lämna gärna en hälsning, det skulle vara trevligt att se vilka ni är.
Nu ska jag fortsätta fredagsmysa, dippa grönsaker och dricka en mugg the.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll allesamman.

1 kommentar:

  1. Testa att välja unika besökare i din räknare, inte bara antal gånger någon har klickat på din blogg.
    Jag är ju iaf en av dina följare! :)
    Hoppas du får en bra dag på mässan i Föllinge!
    Förresten, vilken jättefin katt du har!! Blev nästan lite sugen på att ha en katt jag med...trots viss kattskräck. ;)

    SvaraRadera