Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

måndag 21 mars 2011

Nya skor

I går visades filmen Åsa-Nisse här i byn. 90 st besökare kom till vår bygdegård för att kika. Pappa och hans B kom också. Dom följde med hem efter filmen och vi satt långt ut på kvällen och pratade och fika. En riktigt trevlig stund. Pappa hade oxå med sig present, eller rättare sagt två. Två par Converseskor. Jag älskar dessa skor och nu får våren komma på riktigt när helst den vill. Tack snälla pappa för den fina presenten.

Nu ska jag sy klart en väska sen ska jag lägga mig och läsa en rykande färsk Lantliv. Det är måndagsmys för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar