Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

söndag 20 mars 2011

Fredagkväll i stugan

Efter att ha möblerat och fixat blev rummet innanför vardagsrummet tomt. Och eftersom vi ska renovera det rummet så passade jag på att ställa in mina symaskiner där. Hällde upp ett glas vin och sen tillbringade jag kvällen där med min sambo J snarkandes i soffan utanför. Det blev lite blandad konfekt. babybyxa och klänning, mössor och necessär. Flera sådana kvällar får det bli!

3 kommentarer:

  1. Åhhh! Va mycke fint du gjort!! Mera vin:)))
    Kram//Marie

    SvaraRadera
  2. Vad snabb du är! Är det vinet som sätter fart? Fina saker du sytt! Blev superfint att ha med designtexten på Frösötyget, jag har alltid klippt bort det...att ha det kvar blev snyggare! :)
    Och Laxsjö-mössorna är grymma!!!
    den randiga snygga mössan jag bytte till mig av dig är jag så nöjd med! Känner mig unik eftersom alla randiga mössor oftast har ränderna åt andra hållet. Du ska se att du startat en ny trend nu! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Men dra på kasa va du e husku malin! Nyfiken på mössrackaran du gjort.....och tyck att bloggens namn passe jädrigt bra! /grannkäringa

    SvaraRadera